Tja, ik zit zo'n beetje in hetzelfde schuitje als Morrie.
Er wordt momenteel niet gereden, ze loopt niet voor de kar en ook ik heb een Fries (Koudbloed? Geen idee, men zegt van wel) en die is van zichzelf al een fors paard, doe mag van mij ook wat zwaarder zijn. Desalniettemin; Als je bij haar opeens door lichtval de ribben zou kunnen zien; Dan zit ze echt niet lekker in der vel. Denk dat dat ook per paard uitmaakt. Ze is nu niet dik, maar wel goedgevuld. Maarja, ze staat op zéér schrale weide en krijgt een half schepje muesli met kruiden als aanvulling, ze is ook al 2 maanden drachtig en alleen het gras wat daar groeit is echt niet volledig. Maargoed, ze zit nu erg goed in der vel. Toen ze 6 weken van huis weg was werd ze ingereden en keuringsklaar gemaakt, ze kwam daar niet buiten, werd behoorlijk getraint en kreeg bergen biks en vooral haver, ze kwam heel heel smal terug en zo suf als dat ze daar in der stal stond, zo bloeide ze op toen ze weer thuis kwam. Nu is ze weer thuis in der bekende 'maatje' , of dat te dik is? Nee, bij ons op stal staan paarden met gigantische buiken en speknekken, dus het valt vast mee
.