Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_angela_ schreef:Ik heb een cursus schrik en obstakeltraining bij haar gedaan. Ze kan goed en rustig uitleggen, maar heeft wel sterk haar eigen mening...
tuurlijk is zeker zo..
kimmie261 schreef:tuurlijk is zeker zo..
ik heb ook verschillende lesgevers gehad,maar van ieder toch wel wat opgestoken,maar het leek wel,alsof er maar 1 manierwas om je paard te rijden,en dat was HAAR manier,wordt daar altijd een beetje obstinaat van

)
noem het maar een pluspunt,en ik oordeel niet over haar,ik zeg alleen dat het me opvalt,en dat mensen die daar komen echt helemaal fan van haar zijn,ieders goed recht,maar hou er gewoon rekening mee ,dat sommige mensen niet rijden zoals zij,en zo waren er mensen bij ons op stal,die gewoon onzeker werden ,door commentaar van de lesklant van marijke,vind dat een beetje ver gaan..
kimmie261 schreef:noem het maar een pluspunt,en ik oordeel niet over haar,ik zeg alleen dat het me opvalt,en dat mensen die daar komen echt helemaal fan van haar zijn,ieders goed recht,maar hou er gewoon rekening mee ,dat sommige mensen niet rijden zoals zij,en zo waren er mensen bij ons op stal,die gewoon onzeker werden ,door commentaar van de lesklant van marijke,vind dat een beetje ver gaan..
voor de rest zeg ik niet of ze slecht of goed is,als iemand zich prettig bij haar voelt,is het nl al goed..zou alleen niet mijn manier van rijden zijn...
ik heb alleen dan een jaar gekeken naar die vrouw met dat paard,en die is geen steek beter geworden,die kwam daar vanwege rugklachten overigens...
en ze moet zich gewoonweg niet bemoeien met mij n paarden die ze nog nooit gezien heeft,en aan me nooit niet dat ik haar zomaar MIJN paard zal geven