Kan Maroush met de meest rare voorwerpen óveral aanraken, punt is alleen dat mevrouw nogal snel verveeld is en andere dingen gewoon veel interessanter zijn. Gevolg is dat ze de grond gaat inspecteren, vrolijk rond gaat kijken, een muur gaat likken of als er niks binnen bereik is, ze maar gewoon ergens naartoe wandelt

Parelli zegt dan: net iets rustiger meelopen en ritmisch dooraaien. Dat kan ik wel doen, maar dan komen we overal en nergens uit en bovendien loopt Maroush niet weg voor het aaien, maar omdat ze iets boeienders te doen wil. Ik kan de aandacht wel even terugkrijgen door de andere kant op te lopen of door te kriebelen om d'r favoriete plekjes, maar dat duurt dan weer niet lang. Hoop dus dat jullie tips hebben hoe ik de aandacht langer vast kan houden ...
Ander probleem is dat Maroush nogal graag onder d'r kaak geaaid wordt. Vaak als ik d'r hoofd ergens anders aai, steekt ze d'r kop in de lucht wat betekent dat ze onder d'r kaak gekriebeld wil worden. Maargoed, wat dan? Ik heb als reactie daarop haar altijd daar geaaid, moet ik dat nu eigenlijk niet meer doen, wachten tot hoofd omlaag komt en opnieuw proberen?
Ben erg benieuwd naar jullie mening