Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
felicity schreef:Maar een boomloos zadel ligt toch niet altijd goed?
Hoe weet ik dan of het zadel goed past?
Lenneke_ schreef:Bij paarden met een flinke doorgezakte rug wil het ook nog wel eens niet lekker liggen. Maar ik denk dat je wel kunt zeggen dat het bij 9 van de 10 paarden past
Lenneke_ schreef:Bij paarden met een flinke doorgezakte rug wil het ook nog wel eens niet lekker liggen. Maar ik denk dat je wel kunt zeggen dat het bij 9 van de 10 paarden past
Antheman schreef:Daar moet je uberhaupt niet op willen zitten
pirelli_girl schreef:Een boomloos zadel moet vlak voor de schoft/ er tegen aan als het ware, gelegd worden...
midgie schreef:IK heb de arizona , dus de westernuitvoering en bevalt me echt heel goed , ik heb er een gewonen western pad onder met inlages, die houd de ruggegraat ook mooi vrij.
IK zou niets anders meer willen dan een boomloosje.
pirelli_girl schreef:midgie schreef:IK heb de arizona , dus de westernuitvoering en bevalt me echt heel goed , ik heb er een gewonen western pad onder met inlages, die houd de ruggegraat ook mooi vrij.
IK zou niets anders meer willen dan een boomloosje.
Ik wil ook graag een westernboomlooszadel erbij, zodat ik mijn oude westernzadel (wat ik sinds ik de chyenne boomloos heb, nooit meer gebruik) kan verkopen. Weet jij iemand die 2e hands boomlooszadels in Western uitvoering verkoopt?