Eline ging eerst met Banjer aan de slag... zodat ik kon kijken naar wat Eline en Banjer deden, en luisteren naar de uitleg die Eline erbij gaf... en na 20 minuten mocht ik zelf aan de slag.
We hebben vandaag de join up gedaan. Ik had zeer zeker niet het idee dat het zou "gaan lukken"... Banjer en ik hebben nog nooit een join up gedaan... we zijn meer van Parelli dan van Monty, om maar even in "hokjes" te spreken....
Na ongeveer 20 minuten werken had Eline een join up en een follow up gekregen van Banjer... na een kleine 3 minuten "pauze" mocht ik het proberen. Ik stond uiteraard niet alleen, Eline bleef achter me staan en zei me wanneer ik wat moest doen... en na een paar minuten lukte het al aardig moet ik zeggen... na een minuut of 10-15 begon Banjer te "vragen" (zoals Eline het noemde) en was ze helemaal bij mij. Toen stond ik stil, met mijn rug naar haar toe, maakte me klein.... en toen gebeurde het... Banjer kwam naar me toe! en ik liep een paar pasjes weg... en Banjer liep achter me aan!!!
Je wil niet weten hoe emotioneel ik hiervan werd... best een mooi gevoel eigenlijk... hihi...

Het was iig een erg leerzame en emotionele les....