Paard met trailerangst gezocht voor hoefslag masterclasses

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

annemariev

Paard met trailerangst gezocht voor hoefslag masterclasses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 17:37

Hallo allemaal,

Zoals jullie waarschijnlijk weten worden er Hoefslag Masterclasses gehouden bij Tineke Bartels op 16, 17 en 18 juni. Ik ben op zoek naar een paard met en groot trailerprobleem, die er echt niet meer in wil, of met heel veel moeite. Het is handig wanneer je in de buurt woont. Mocht je een paard weten of mee willen doen, wil je me dan even een PB'tje sturen? Wij helpen je om het paard daar te krijgen. Tijdens de demo zullen we je paard leren laden totdat het zelf van een meter of 5 de trailer inloopt.

Alvast bedankt,

Annemarie van der Toorn

hexodrien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 00:19

Ik zal eens rondvragen bij ons op stal. We hadden er laatst wel een die er echt niet in wilde, die mensen zijn (30 km verderop) door het donker naar huis moeten rijden (op paard) dat was geen pretje. Maar ik weet niet of hij ondertussen al weer laadt.

annemariev

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 12:45

Fjin, bedankt! Ik heb op zich voldoende paarden die wachten op hulp, maar het zou fijn zijn als het in de buurt is.

Nogmaals bedankt!

annemariev

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 21:36

Bedankt voor de reacties die ik gehad heb. ik heb een paard gevonden dat al 3 jaar niet meer de trailer op wil, er zelfs niet meer in de buurt wil komen. Een uitdaging dus!

Alle mensen die gereageerd hebben, bedankt. Zoals julli weten kom ik je thuis helpen, als dank voor de aanmelding. Jullie hebben mijn nummer.

groeten en nogmaals bedankt,

Annemarie