Eigen keuze...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Is jouw paard gelukkig?

Ja
2 (100%)
Nee
Geen stemmen
Geen idee
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 2

LindsyImmie

Eigen keuze...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 20:37

Mensen mensen... ik weet niet wat er vandaag in de lucht hangt, maar het is even niet zo heel gezellig hier! Er worden allemaal beweringen, veroordelingen etc. naar elkaar hoofd gegooit...

DUS IK KOM ER NU EVEN TUSSEN!

Ik kwam naar dit forum om hier informatie op te zoeken en tips en ideën op te doen... en dat lukte prima... tot iedereen ging zeggen wat wel en niet goed was.... niets is perfect!

Iedereen (nou ja niet iedereen, maar wel de mensen die hier zijn) zorgt zo goed mogelijk voor zijn paard of pony... kan ook niet anders, want we zijn gek op ze!

Of de ene het nou op die manier doet en de ander op de andere manier, we doen het allemaal om de paarden een zo leuk mogelijk leven te geven! En zolang de paarden happy zijn met wat ze hebben, dan is het allemaal zo slecht nog niet.

Het gaat om de paarden en hun leven en happiness en niet om wie er gelijk heeft...

__baron__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 20:39

sorry snap het niet helemaal maar je hebt vast gelijk

LindsyImmie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 20:42

Nou het gaat erom dat normals, naturals aan het aanvallen en zijn andersom... en ik ben geen natural en ook geen normal... dus ik ben een beetje van beide en ik vind dat de mensen een beetje respect moeten tonen voor de keuzes van een ander...

wie zijn wij om te zeggen dat de ander ongelijk heeft? het ene paard is het andere niet...

en het wordt een beetje een welles nietes spelletje... hoewel het toch om het welzijn van je paard gaat en niet om het gelijk hebben?

en dat wilde ik gewoon even zeggen, haha...

dry

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 20:47

Je kan het maar kwijt zijn

LindsyImmie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 20:50

Haha idd...

Het is gewoon zo dat ik het zo niet vond passen... het gaat hier JUIST om het welzijn van het paard en dan wordt er zo gekibbeld... ik dacht dat juist naturals e.d. open stonden voor alle verbeteringen die je kan aanbrengen in de omgang met je paard...

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 22:13

En wat wil je nu met dit topic?

LindsyImmie

Re: Eigen keuze...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 22:15

Nou eigenlijk weer iedereen een klein beetje tot bedaren brengen, want het was net nou niet echt een liefhebbende sfeer...

You know...

Make love, not war

Antheman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:11

Het is maar net hoe je dingen opvat...