Ik zou graag willen beginnen maar weet niet hoe ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BlueMilk

Ik zou graag willen beginnen maar weet niet hoe ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 08:50

Ik ben eens naar een demonstratie geweest van Parelli met Eddy Modde en nog 3 andere. Vond dit heel interessant, maar nu, hoe begin je daar zelf aan? Met wat moet je beginnen om Parelli te starten?

willeke_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:20

tjah wil je zelf beginnen met Parelli zal je moeten proberen om aan het level 1 pakket te raken. Dat hoeft niet per sé een nieuw pakket te zijn. Op site's zoals e-bay vind je dikwijls ook tweedehandspakketten.
Ga ook eens kijken op het forum van http://www.naturalhorsemanship.nl/ Daar vind je ook wel mensen die hun pakket tweedehands verkopen. Je mag er alleen geen zoekertje plaatsen voor een tweedehandspakket van parelli omdat ze bang zijn dat er mensen zich aanbieden die er kopie's van kunnen maken (belachelijk!!!)

Antheman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:42

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:45

NA --> NH

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 14:23

Natural Horsemanship begint in je hoofd. Maar als je echt verder wilt kun je om een pakket niet heen. Daar wordt duidelijk stap voor stap uitgelegd wat je moet doen. Wil je geen pakket kopen, kun je ook de informatie bij elkaar sprokkelen, er valt het nodige te lezen op verschillende forums op het internet.

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 00:08

Wil je beginnen aan parelli raad ik je aan het parelli pakket aan te schaffen.
Het is engelstalig, maar goed te begrijpen met de duidelijke uitleg erbij. (ikzelf ben geen ster in engels, maar dit lukt mij wel).
Daarnaast kun je kijken op het naturalhorsemanship forum: www.equiplay.nl bovenin zie je forum staan, klik je daarop ga je naar het forum toe.
Hier staan veel interessante dingen op die je zeker nodig kan hebben.
Aan parelli beginnen betekent niet dat je gelijk resultaat ziet of dat het altijd goed gaat, ieder heeft zo zijn ups and downs.
En de basisspullen, dat zal je ook nodig moeten hebben.
een touwhalster, leadrope en stick&string.

Succes ermee

timokyana

Re: Ik zou graag willen beginnen maar weet niet hoe ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 19:55

ik heb ook (tweedehands) het parelli pakket aangeschaft.Helaas zit ik al anderhalve maand te wachten op mijn atributen leadrope enz en popel om te gaan beginnen.Misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden van onze voorderingen?