callippo schreef:Hoeven 'knappen niet op' van ijzers, ze knappen op van een goede bekapping, veel beweging en natuurlijke leefomstandigheden.
Niet door ze te fixeren worden ze beter, maar door ze te stimuleren in hun groei en in de juiste 'vorm'
mijn paard krijgt goede bekapping, veel beweging alleen mijn paard leeft niet onder natuurlijke omstandigheden, ik heb een gedomesticeerd paard.
mijn paard staat in de winter op de stenen dus het was kiezen hoefschoenen of ijzers, dus ik kies voor ijzers, is en goedkoper en niet een doffe ellende.
dit advies heb ik van erik laarakker gekregen en ik ben het hier erg mee eens.
mijn paardje word al 5 jaar om de zoveel tijd helemaal doorgemeten door iemand anders dan laarakker. (marcel sneek)
ik ben nu bij twee keer bij laarakker geweest en hoef nu niet meer terug te komen. mijn paardje is helemaal goed behalve haar darmen maar daar werk ik nu aan. haar voer is goed, ze krijgt biks en paardenkuil. en wortels verder niks. emotioneel is ze ook goed, ze had toen ik kwam alleen veel woede ( omdat ze pijn had ) maar daar heeft ze ook een homeophatisch middel voor gehad en een levercompositum om het van twee kanten aan te pakken. dus ik was heel erg blij om te horen dat ze dit keer helemaal goed was! en dat ik niet meer terug hoef te komen. ( nou ja voorlopig dan)
groetjes navanja