Ik weet niet precies hoe ze heet, en zal ff gaan zoeken hoe ze met dr achternaam heet.. maar haar voornaam is iig Bianca, en het is echt een geweldige vrouw..
Ze laat het paard een beetje op JU manier om haar heen lopen om te kijken hoe het loopt en of er bepaalde spieren gespannen zijn,en gebruikt daar (meestal) alleen haar lichaam bij. Daarna zet ze een stap terug zodat het paard naar haar toekomt, en voor haar stil gaat staan.. dan laat ze haar handen over elke spier in het paard heenglijden, en masseert de oren een beetje.. het is dus geen échte JU want dat is dat het paard achter je aankomt en dat is niet Bianca's bedoeling!
Ik weet niet wat het is maar al de keren dat ik haar heb zien werken was er zo'n rust over het paard en haar.. Ik heb haar vaker met wat moeilijkere paarden op de Tinkerboerderij zien werken, en het was echt geweldig.. alle stalmeiden gingen altijd kijken
Naderhand verteld ze wat ze in de ogen van het paard gezien heeft en wat ze denkt wat het probleem is en hoe we het op kunnen lossen.. En geloof me, van de 40 paarden die ze doet is er misschien 1 waarbij het niet klopt!
Vaak als we een afspraak wilde maken, moesten we een weekje wachten, omdat ze het best wel druk heeft met veel paarde
dat wil denk ik toch wel iets zeggen of niet?
Voor de tegenstanders van JU... Bianca doet niet aan JU! zeker niet!! Het lijkt er misschien wel een beetje op, omdat ze ook haar lichaamstaal gebruikt en zonder lijn het paard om zich heen laat lopen, maar anders dan JU hoeft het paard niet te galoperen, tenzij het écht een heel moeilijk paard is. Ze kijkt alleen welke spieren vast zitten, en welke uitstraling en blik in de ogen het paard op dat moment heeft.
Ik vind haar persoonlijk echt een mega-goede paardevrouw.... nu nog haar achternaam