Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Vonnie: waarom kom jij eigenlijk elke keer met die site op de proppen? Wat dat paard gebeurd is heeft die vrouw aan zichzelf te danken, niet aan het natuurlijk bekappen. Jammer dat zij nog steeds een methode de schuld geeft, als paardeneigenaar heb je namelijk ook een eigen verantwoording
Alytuiere schreef:@ gentille wil je echt zelf gaan bekappen?? Daar zit nogal een verschil in.... als je het zelf doet krijg je de punten die calippo net gafals je het laat doen, zoals ik, zit er niet zoveel verschil in
mits je een goede bekapper hebt maar dat geld ook voor trad. bekappen
opala schreef:Alytuiere schreef:@ gentille wil je echt zelf gaan bekappen?? Daar zit nogal een verschil in.... als je het zelf doet krijg je de punten die calippo net gafals je het laat doen, zoals ik, zit er niet zoveel verschil in
mits je een goede bekapper hebt maar dat geld ook voor trad. bekappen
Voor maximaal resultaat is het toch wel belangrijk dat de niet traditionele bekapper met meer regelmaat zijn/haar bezoeken aflegt bij je paard, wanneer je zelf de handen niet uit de mouwen wenst te steken.
Calippo schreef:je digitale camera komt onder de modder te zitten omdat je steeds hoeven-foto's wil maken, waarbij de cam natuurlijk plat op de grond moet staan voor de juiste invalshoek
Alytuiere schreef:of niet zelf de handen niet uit de mouwen kan steken
Wendy schreef:Vonnie: waarom kom jij eigenlijk elke keer met die site op de proppen? Wat dat paard gebeurd is heeft die vrouw aan zichzelf te danken, niet aan het natuurlijk bekappen. Jammer dat zij nog steeds een methode de schuld geeft, als paardeneigenaar heb je namelijk ook een eigen verantwoording.
Vonnie84 schreef:Ik zie het meer als waarschuwing. No feet, no horse. Ik geloof zeer zeker wel in natuurlijk bekappen. Maar niet dat je dat in een dagcurus leert.