Iemand ervaring met Janet Bos?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Iemand ervaring met Janet Bos?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-05 17:39

Hallo allemaal,
Nu ik verzorgpaardlloos ben wil ik toch een beetje in de paarden blijven. Ik zat te denken aan een paard cursussen en daarna les (groeps of privee). Janet bos (www.incontactmet-paarden.nl) zit lekker dichtbij maar via haar website krijg ik toch niet echt een duidelijk beeld. Ik wil zeker eens gaan kijken hoor, maar zou ook graag ervaringen horen (negatief en positief). Ik ben benieuwd!

Groetjes Duncan

licorne

Berichten: 1882
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: Gilze

Re: Iemand ervaring met Janet Bos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 11:09

Gewoon een keer gaan kijken en zelf beslissen zou ik zeggen. Voor iedereen "werkt' wat anders.
Ze heeft het grootste gedeelte van haar oefeningen en demobewoordingen bijna letterlijk van Pieter Baalbergen (waar ze ooit een paar cursusjes gevolgd heeft) overgenomen, dat hoorde ik in haar demo op de NH-dag in Arnhem. Alleen brengt ze het absoluut niet op dezelfde manier in praktijk, al denkt ze vermoedelijk zelf van wel. Ik heb haar 2x in een demo aan het werk gezien, word niet blij van haar feeling in grondwerk, kan er echt helemaal niks mee, maar misschien is dat voor anderen heel anders en moet ik niet zo mierenneuken *grijns*. En misschien is ze wel heel goed in e.e.a. overbrengen op mensen, is ook errrrrrrrg belangrijk, dat weet ik niet, maar van haar eigen werk met paarden ben ik niet onder de indruk.

Groetjes
Licorne