Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) 
maar nogmaals ik weet niet hoe het zou zijn geweest met een elastieken singel, ik gebruik nu de thorowgood wat erg mooi om zijn buikje sluit.
Citaat:smurf, jij had nu toch ook een speciale singel bij Buitenzinnig vandaan? dat sympanova, wat is dat ook alweer?

) Ik singel ook niet bij na het opzadelen. En Sweety is ook goed rond en kan absoluut niet rechtdoor galoperen ze gaat altijd van links naar recht soms heel onverwacht dat ik met heel mijn gewicht in 1 beugel hang
En zelf dan ligt hij nog steeds op dezelfde plaats. ik ben dus heeeeel tevereden met dat ding. Mijn Aussie ligt hier eigenlijk stof te verzamelen nu
Pellie schreef:gheghe way to go smurf!!!
ik heb idd een barefoot gehad en dat werd 'em dus niet.maar nogmaals ik weet niet hoe het zou zijn geweest met een elastieken singel, ik gebruik nu de thorowgood wat erg mooi om zijn buikje sluit.
smurf, jij had nu toch ook een speciale singel bij Buitenzinnig vandaan? dat sympanova, wat is dat ook alweer?
op een torsion heb ik één keer testgereden maar dat was te minimaal om daar een echte mening over te vormen.
freeform, wat is dat ook alweer?
edit: teuntje, waarom zou een western stabieler liggen op een breed paard? weet je dat ook?
hij lag bij gam iedere keer in zijn nek jammer genoeg. hoe strak ik hem ook aansingelde, met een neopreen singel.
) misschien ligt het daar aan... das geen neopreen