Gisteren heb ik na lang wikken en wegen een ticket gekocht voor EquiDay! Het is namelijk best een eind rijden met de auto en daarnaast ga ik ook alleen, want niemand in mijn directe omgeving heeft zaterdag (8 april) vrij om met me mee te gaan. Dus ik vroeg me af of hier misschien mensen naar EquiDay gaan en die mij misschien wat kunnen geruststellen dat EquiDay leuk is om alleen heen te gaan?

Ik kijk er stiekem wel heel erg naar uit! Ik zag op het programma dat de eindshow gegeven wordt door Jolanda Adelaar waarin er afscheid genomen wordt van Super Guus! Jolanda was met haar fjord Guus echt een voorbeeld voor mij toen ik nog veel deed rijden met mijn koudbloed. Dus ik ben blij dat ik Guus nog een keer live kan zien! Verder leken mij de demonstraties van Daantje Bos over zonder hoofdstel rijden erg leuk en de openbare les vrijheidsdressuur van Nikki van Olst erg interessant! Aangezien ik zelf veel vrijheidsdressuur doe en hier nog wel wat in kan verbeteren. De demo Masterson Method wil ik ook graag zien, want daar heb ik op stage meer over geleerd en ik wil daar eigenlijk nog wat meer over weten! Waarschijnlijk zullen er ook nog wel wat spullen aan me blijven plakken in de stands, want ik zag op Facebook dat er best veel stands aanwezig gaan zijn. Dus dat wordt toch wat contant geld meenemen ben ik bang. Misschien dat ik nog wat leuks scoor voor mij of mijn paarden!

Is er nog iets waar ik aan moet denken of raden jullie enkele shows of demonstraties aan? Ik ken namelijk niet alle namen die op het programma staan. Misschien nog meer mensen die alleen gaan? Ik ben benieuwd!

Liefs Jill