Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Jetta schreef:En zeker twee keer zo duur als een ander goed touwladder met leadrope, die knoop is ook niets bijzonders. Kan je ook zelf knopen.
Dus het merk Parelli hoeft niet perse.

Jetta schreef:En zeker twee keer zo duur als een ander goed touwladder met leadrope, die knoop is ook niets bijzonders. Kan je ook zelf knopen.
Dus het merk Parelli hoeft niet perse.
zal wel autocorrect zijn maar ik vind deze erg grappig 
Dus besteld, en ik moet zeggen: ben héél aangenaam verrast. Ik heb ook altijd gedacht "ach, commercieel gedoe, ze plakken er hun naam op, vragen er extra veel geld voor en het komt allemaal op hetzelfde neer", maar dat is dus echt niet zo. Je merkt het al als je het materiaal vastneemt, pony's reageren enorm veel beter op kleinere signalen (en ik zal op zo'n korte tijd echt niet zoveel beter geworden zijn
) en het materiaal blijft ook gewoon veel beter, de touwen worden niet zwaarder als je in een vochtige piste werkt ofzo .. Ook van de stick ben ik meer dan tevreden, hij is net een tikje langer (zowel stick als string, dus dubbel winst) dan die van FRA en dat maakt blijkbaar net wat meer verschil, werkt daardoor wat handiger. Ook krijg ik bij deze stick niet na 15 minuten pijn in mijn polsen, wat ik met die van FRA wel heb.
). Ik zou persoonlijk dus zeggen: ga voor Parelli-materiaal, is misschien wat duurder, maar het is wel écht goed, en zou levenslang moeten meegaan, dus why not 
Als je nog vragen hebt mag je mij ook altijd pb'en (ook over het programma zelf ofzo)

Cassidy schreef:Ik heb in het verleden wat Parellispullen via Belgie besteld, website is http://www.aleashop.be en de verzendkosten vielen heel erg mee. Het werd ook heel snel geleverd.