Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wicky schreef:Op dit moment is er een nieuw thuisstudiepakket van Parelli, maar die kost E 700,-- (of E 200,-- per savvy, dus vier keer). Het is eigenlijk raadzaam om lid te worden van parelli connect en lessen te nemen, zo heb je kennis op maat en wat je op dat mometn nodig hebt. Er zijn verschillende instructeurs in het hele land, die je kan vinden via http://www.parelli.nl. Er zijn ook studenten die lesgeven, maar (nog) geen officieel Parelli instructeur zijn. Meestal zijn die iets goedkoper, afhankelijk van hun level. Zoek wel iemand die minstens iets op Level 3 heeft gehaald.
caroline_max schreef:Ja ik heb van de parellishop. Als je lid wordt (digital is het goedkoopst, en dan kun je dus wel alle filmpjes zien), krijg je korting in de shop. Ik vindt de kwaliteit veel beter en mooier dan wat ik in NL voorbij heb zien komen. Dan betaal ik liever iets meer
caroline_max schreef:Ja om te beginnen is een touwhalster, leadrope , stick en string genoeg idd. En om je op weg te helpen hoef je echt geen super-hoge juf te hebben hoor. Iemand met level 2 kan je vast wel een stukje op weg helpen, en dan kun je rustig kijken bij wie je daarna wilt lessen.
kohtje schreef:Even off topic, maar waarom rij je zo weinig? Ik denk dat je meer vertrouwen krijgt met meer rijden.
Misschien kan je beter je geld uit geven aan een extra les dan aan een curcus via internet.
ijssnuiver schreef:kohtje schreef:Even off topic, maar waarom rij je zo weinig? Ik denk dat je meer vertrouwen krijgt met meer rijden.
Misschien kan je beter je geld uit geven aan een extra les dan aan een curcus via internet.
Ik denk dat er eerst volledig vertrouwen op de grond moet zijn, voordat je kunt verwachten dat dit onder het zadel ook aanwezig zal zijn...