Ik zoek dit ene bitloze hoofdstel...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mayflower_

Ik zoek dit ene bitloze hoofdstel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-13 23:33

Ik heb altijd goede ervaringen gehad met de Bitless bridle van Emiel Voest. Ik wil deze nu weer aanschaffen maar het schijnt dat deze niet meer in maat full te verkrijgen is helaas!
Nu heb ik 2 vraagjes:

- Weet iemand hoe maat cob valt? Is deze ruim verstelbaar naar maat full? Mijn pony zit net tussen cob/full in namelijk.

Ik wil een kaakgekruist hoofdstel met een nylon teugelaanzet, niet met leer. Aangezien ik betere ervaring heb met de release met nylon. Ik kwam de FRA Dietsji ook tegen maar deze vind ik te penny.
Een hoofdstel zelf laten maken kan ook, maar dan zit je qua kosten op 150,- euro.. Dat is mij net iets te gek.

Wie kan mij helpen? :)

Raamzicht

Re: Ik zoek dit ene bitloze hoofdstel...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 19:49

Thirza_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:10

De FRA dietsji bestaat ook in geheel zwart hoor.
Ik heb trouwens die blauw onderlegde te koop maar dat is cob dus dat zal wel niet passen.

GET_HACKED

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 22:19

je moet gewoon even google'n dan vind je het denk ik wel vanzelf, als je google't FRA dietsji zwart denk ik dat je het wel vind (:

JSH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 23:11

Ben je nog steeds op zoek naar dit hoofdstel? Ik denk dat ik hem heb liggen, maat full, kleur bruin. Wil wel even voor je kijken of het hem is en een foto maken. Laat maar weten of je nog op zoek bent.