Paarden hulp nodig?

Moderators: Dyonne, Apple, Coby, petraaken, SayaJones, A_nouk, C_arola

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Selena94

Paarden hulp nodig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-13 15:43

Helaas heb ik gisteren te horen gekregen dat mijn verzorgpony zondag zal worden verkocht. Hierdoor zal ik niet meer met paarden in aanraking komen, tenzij......

Ik doe al ruim 5 jaar aan natural horsemanship volgens (2 jaar parelli, maar dat vind ik niets) Hempfling en ben bij mijn vorige verzorgpony gekomen om een probleem wat hij had (voer nijd en door je heen lopen) op te lossen. Dit is super goed gelukt en nu liep hij zelfs in de dans van Hempfling (google doet wonderen). We reden met alleen een halster, geen zadel, geen hoofdstel, geen zweep.

Ik doe niet meer aan verzorgpony's of paarden, maar mochten er mensen zijn die een probleem met hun paard hebben, dan zou ik ze graag willen helpen.
Ik vraag er geen vergoeding voor, behalve de reiskosten als ik niet op de fiets kan (5 km max).
Mocht iemand interesse hebben of mocht je meer informatie willen. Stuur dan een pb alsjeblieft. Ik zou het super leuk vinden om te helpen

jackyline

Re: Paarden hulp nodig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 15:44

In welke omgeving is handig te weten.
Voor mij te ver helaas

een paard! een paard! mijn koninkrijk voor een paard
Een bit is zo scherp en hard als de hand van de ruiter
Als je naar het verleden kijkt, sta je met je rug naar de toekomst

Selena94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-13 15:47

Ik kan naar vele plaatsen komen. Ik kom zelf uit Abcoude. Maar al is het een uur met de auto, als de reiskosten worden vergoedt vind ik dat niet erg

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 00:09

Dit soort berichten, het aanbieden van (vrijwillige) diensten hoort op de Markt, dus ik moet hier een slotje op zetten... :)
Je vind de bokt via de link bovenaan de pagina of via bokt.nl/markt.

Op de hoogte blijven van paardgerelateerde activiteiten? Tips over houding en zit ontvangen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
paardplus.nl
Paardplus op Facebook

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten