Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
x_Kimberlyxx schreef:Bedankt allemaal,
Is het niet vervelend voor het paard dat er grind steentjes in zijn hoeven kunnen blijven zitten? Of val dit wel mee?
Ik zal kijken of ik een goede afbeelding van het perceel via Google Maps kan maken en anders probeer ik morgen zo creatief te zijn zelf een tekeningetje te maken hihii.
Bowen schreef:De pensionhoudster heeft er echt een heel erg leuk geheel van gemaakt dat de paarden stimuleert om te bewegen en te doen.
marionblo schreef:Bowen schreef:De pensionhoudster heeft er echt een heel erg leuk geheel van gemaakt dat de paarden stimuleert om te bewegen en te doen.
dank![]()
marionblo schreef:Bowen schreef:De pensionhoudster heeft er echt een heel erg leuk geheel van gemaakt dat de paarden stimuleert om te bewegen en te doen.
dank![]()
Wij hebben een pp, wat steeds meer uitgebreid is in de loop der tijd. Het leuke is dat je steeds nieuwe ideeën opdoet en steeds meer "aandurft". En met weinig kosten (boomstammen, trekkerbanden idd, kun je al iets heel leuks en gevarieerds maken.
Hier op Bokt loopt er al een topic over, en er is een site paddockparadijs.nl met veel info en een forum vol met ervaringsdeskundigen.
Mijn pp ziet er zo uit:
http://www.youtube.com/watch?v=jrhqIPdz8yc