Ik ben erg benieuwd hoe Luna het gaat doen want ze momenteel merk ik aan haar dat als ik ga rijden in de bak, ze al snel "verveeld" is en dat ze ondeugd gaat uithalen. Ook al probeer ik het zo afwisselend mogelijk te doen. We rijden ook niet meer dan 1x per week omdat we nu meer met grondwerk bezig zijn. Maar ik wil het rijden voor haar weer uitdagend maken en dat ze het gaat zien als iets leuks. Ze is al een jaar onder het zadel maar wat betreft rijden nog niet echt bevestigd door mij. Buitenritjes en bos wandelingen gaan prima maar het werken in de bak vind ze volgens mij niet echt nuttig hihi. Maar ik denk, aangezien ze clickerwerk op de grond helemaal geweldig vind, ze het onder het zadel ook gaat waarderen. Ik wil er vanavond mee gaan starten. Mijn doel is in elk geval dat ze netjes een rondje rond stapt door de bak en dat ze bij het afwenden op de hoefslag niet ineens de andere kant op wil trekken. Als dit goed gaat, gaan we over op draf. En dan weer stukje bij beetje opnieuw beginnen.