Ik heb was hem ook met de hand. Ik weet wel van een vriendin die de hare in de machine heeft gedaan dat dit ook prima werkt (; hij kwam er inderdaad ook mooi proper uit
In de wasmachine op 30 graden wil prima. Eén of twee washandjes om de sluiting doen met een aantal elastieken om de washandjes vast te zetten. Werkt uitstekend!
Als je zo'n probleem hebt met t wassen van je leadrope met de clip. Je kan ook je leadrope zonder clip aan je halster bevestigen. Super handig als je t wilt wassen en gaat echt niet los!
Idd in een kussensloop, blijft je machine iig heel.
daiswees
Geplaatst: 01-02-13 18:26
Volgens mij kan je die wel wassen in een kussensloop?
pjmpaarden
Geplaatst: 05-03-13 21:19
je kan het wassen door op 30 graden te wassen en dan een washandje met elastiekje om een vast te laten zitten om clips enzo in de wasmachine zodat dat niet beschadigt en je wasmachine ook niet
Ziviaantje
Geplaatst: 05-03-13 21:21
Heb ik 2 weken geleden ook gedaan, idd in een kussensloop, goed dichtknopen, je kan alles er gewoon aan laten zitten, ook het leertje van de leadrope, 40 graden en een beetje wasmiddel.
Ik doe ook alles in een was in de kussensloop ( touwhalster, leadrope evt. bontjes en teugels ) en dan eerst voorweken in lauw water een nachtje in de soda en daarna op 30 graden wassen op een wolwasprogramma . Ik heb een keer te heet gewassen en toen hield ik shetlander touwhalsters over