Hallo Allemaal, ik als onderdeel van VOCUSS plaats deze post, omdat wij op zoek zijn naar jullie input!
VOCUSS is opgericht in 2010 en staat voor Veluws Ondernemend Clubje Uitmuntende Savvy Studenten, uiteraard met een knipoog naar het belangrijke fenomeen focus. Met een enthousiast clubje Parelli studenten komen wij sinds 2010 maandelijks bij elkaar om van elkaar te kunnen leren en elkaar te inspireren.
Aan elk van onze bijeenkomsten verbinden wij een thema, bijvoorbeeld “Out of your comfortzone”, “Trailerladen” of een bepaalde Game van Parelli, waar we na de bijeenkomst allemaal individueel mee aan de slag kunnen. Naast het leerzame karakter hebben onze bijeenkomsten vaak ook een grote dosis hilariteit.
In 2013 willen we onze activiteiten uitbreiden door het organiseren wij van thema-avonden of workshops met een gastspreker. Al onze activiteiten vinden plaats op de Veluwe, voornamelijk rondom Apeldoorn. De eerste thema avond staat gepland op 01-02-2012. Hierin zal de twee ster Parelli instructeur Humphrey Dirks the Game of Contact behandelen. De Game of Contact is een van de nieuwste concepten van Linda Parelli. De Game of Contact geeft ons inzicht in hoe wij onze paarden kunnen leren het contact met het bit te begrijpen en dit als prettig te ervaren. Daarnaast geeft het de ruiter meer “feel”.
Tijdens deze informatie-avond wordt uitleg gegeven over de 4 stages van de Game. Daarnaast staan er simulaties op het programma, die je meer leren over je houding en de manier van rijden in de Game of Contact.
De Game of Contact was een concept waar wij zelf erg benieuwd naar waren. Van jullie willen we graag weten waar jullie meer over zouden willen leren.
Dit kan een onderdeel zijn van het Parelli programma, maar het kan ook een ander onderwerp zijn op het gebied van Natural Horsemanship. Naar aanleiding van jullie input kunnen wij kijken waar de behoefte ligt en op zoek gaan naar professionals die een thema avond willen vullen over het betreffende onderwerp.
Dus: Waar zouden jullie meer over willen leren? Wie zouden jullie graag zien als gastspreker? Welke methode zouden jullie graag behandeld zien?
Graag horen wij van jullie !
Wil je meer informatie over VOCUSS of contact opnemen met ons met betrekking tot de thema-avonden of zijn er vragen of opmerkingen, dan verwijzen wij je graag door naar de website www.vocuss.nl.
Maureen95
Geplaatst: 20-12-12 20:56
Oeh ik volg dit even! lijkt mij zeer leuk! Het lijkt me idd leuk om met een parelligroepje met elkaar te praten enzo. en ik woon in de buurt!