Verschil boeken Emiel Voest?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamflower

Verschil boeken Emiel Voest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 17:46

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen deze 2 boeken:

Afbeelding

En deze 2 boeken?

Afbeelding
Afbeelding

loekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:58

Ben ik ook wel benieuwd naar, zijn die ondersten niet gewoon nieuwe boeken? Iedere schrijver schrijft soms wat nieuws... ;)
Het lijkt me niet dat een goede instructeur na 2 boeken uitgel*ld is, en dan de boeken maar weer opnieuw uitbrengt met een ander kaftje.

De bovenste heb ik trouwens liggen voor de liefhebber, met de videobanden. Bij interesse: PB

NH_trainer

Re: Verschil boeken Emiel Voest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 16:58

De eerste boeken van Emiel zijn beknopter geschreven. Ik heb zelf de Freestyle Training fase 1 liggen en hierin wordt het loswerken, grondwerken, werken met obstakels en rijden in 1 boek uitgelegd.
Het gele, blauwe en rode boek is zeer uitgebreid per onderdeel geschreven. Per boek gaat het dus over 1 onderdeel van het Freestyle Systeem, waardoor er veel informatie en oefeningen kunnen worden gegeven over dat ene specifieke onderdeel. Ik kan je het blauwe, rode en gele boek overigens aanraden. Zeer leerzaam en goed en duidelijke informatie. Daarnaast staan er oefeningen in beschreven die je helpen het onderdeel verder onder de knie te krijgen en uit te bouwen.