Parelli Levels gezocht!

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Annetlover

Parelli Levels gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-12 16:40

Hoi bokkers,
Ik ben al een tijdje op zoek naar de levels van parelli. Ik heb op de site gekeken en ik vind 450,00 euro veel te veel geld voor een paar levels. Hebben jullie misschien nog levels van parelli?

Het liefst 1, 2, 3 en 4

Groetjes Annetlover

'' You angels can turn hate to love, change poison into medicine and replace doubt with dreams" - Vin diesel

kleinvosje
Blogger

Re: Parelli Levels gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 16:41

Dit staat volgens mij een beetje verkeerd, hoort op de Bokt Markt. ik zie ze wel regelmatig voorbij komen op Marktplaats.

Een schip dat aan de horizon verdwijnt is niet weg, je ziet het alleen niet meer...

Annetlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-12 19:57

Okeey sorry, ik zal zo meteen nog even bij de markt een advertentie zetten. Ik had al op marktplaats gekeken en iets gevonden, maar omdat het kopie├źn waren en ik op de ene of andere reden niet langs kon komen vertrouwde ik het niet.

'' You angels can turn hate to love, change poison into medicine and replace doubt with dreams" - Vin diesel

TurdusMerula

Re: Parelli Levels gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:17

Dit hoort inderdaad op de Markt, je kunt daar een advertentie plaatsen. :)
Daarom hier een slotje.

Op de hoogte blijven van paardgerelateerde activiteiten? Tips over houding en zit ontvangen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
paardplus.nl
Paardplus op Facebook

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten