MH dagen stal mansour Arnhem 1 en 2 september

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mansour

MH dagen stal mansour Arnhem 1 en 2 september

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-12 14:39

Zaterdag 1 september 2012 Stal Mansour Arnhem

De mansour horsemanshipdag voor kinderen ! Van 11 tot 17 uur vol gratis demonstraties en workshops: Mennen , Springen , Te paard trompet spelen, Freestyle, Voltige, Sleutelhangers maken van paardenhaar , een Ponykamp winnen en Indy de painting pony aan het werk zien . Ook is er een strodorp en een catering plein

Zaterdagavond 1 september 2012 Stal Mansour Arnhem 19.00

Seminar : het tevreden paard! Met demonstraties van Emiel Voest , Eric Laarakkers en Machteld van Dierendonk

Zondag 2 september 2012 Stal mansour Arnhem

De MH dag van 10-17 uur met gratis demonstraties en workshops : Gangen paarden , Debbie Rijnders, Chris Irwin, Rechtrichten , Lammert Haanstra, Kim Steutel en nog veel meer .Ook is er een strodorp en een catering plein Kijk op www.mansour.n

Pentax

Re: MH dagen stal mansour Arnhem 1 en 2 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 17:05

Geven jullie ook op andere dagen lessen in het springbos? Wij kunnen zondag helaas namelijk niet.

Wil je simpel wat geld verdienen met een paar muisklikjes per dag? :oo Het is geen snel rijk-word-garantie. :') Maar het is met wat geduld wél een héél leuk zakcentje! :j Klik HIER

1234321

Re: MH dagen stal mansour Arnhem 1 en 2 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 19:16

Niet speciaal, maar soms gaan gewone lessen er een keertje rijden, maar als ik jou was zou ik even bellen wat er mogelijk is.

Be yourself, everyone else is already taken ~ Oscar Wilde (1854-1900)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie