Sport & Horsemanship United intensieve 5 daagse trainingen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Voo

Sport & Horsemanship United intensieve 5 daagse trainingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-12 23:27

5 dagen samen met je paard een echte stap vooruit maken in
harmonie, lichtheid en bewegingsvrijheid?

Kom dan naar de 5 DAY INTENSIVE van SPORT & HORSEMANSHIP UNITED
met LIESBETH JORNA

Iedereen, van recreant tot wedstrijdruiter in elke discipline, kan meer harmonie, lichtheid en bewegingsvrijheid vinden samen met zijn paard! In deze clinic leer je met behulp van de principes van natural horsemanship op een doelgerichte maar spelenderwijze manier te trainen, zodat je echt vooruitgang boekt én er beiden plezier aan beleeft. 5 dagen van intensieve lessen in dressuur en in gymnasticerend grondwerken en springen. Aan het einde ga je met nieuwe inspiratie, kennis en vaardigheden naar huis ... en met een COP (combinatie-ontwikkel-plan) waarmee je even vooruit kan.

Kijk snel op: http://www.sporthorsemanshipunited.nl

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 09:53

Wat een interessante cursus! Ik ga de data voor volgende cursussen in de gaten houden voor mijn dochter. Ze is nu vierde-jaars Deurne studente. Ze heeft wel een aantal lessen van Emiel Voest gekregen, maar verder zie ik weinig integratie van NH in de opleiding. Omdat de cursus door een ervaren dressuurruiter wordt gegeven, zou dit wel eens haar blik kunnen verruimen. Leuk!

Voo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-12 20:55

Hoi!
Ik was natuurlijk nieuwsgierig en heb even naar je profiel gekeken. Wat een prachtige plek en fijne paarden. Erg leuk om te zien. Ik weet natuurlijk niet precies waar jullie wonen, maar 12 juli ben ik in de regio. Mochten jullie kennis willen maken, neem dan maar even contact op. Wellicht is er gelegenheid voor een ontmoeting.
groetjes!
Liesbeth

Voo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-13 15:00

Er is nog een enkele plek vrij in de groep van april en in de groep van mei.