@ ninajojo: Een sidepull zat ik ook aan te denken ja. ik wil er niet per se dressuur mee rijden, maar buiten wel dressuurmatig bezig kunnen zijn. Als ik haar buiten een keer door mijn been heen laat lopen heb ik de komende paar weken ruzie met haar omdat ze vind dat ze dan ook door m'n been heen mag lopen, voorbeeldje. Slim paard heb ik haha. Ik woon naast *verwijderd*, geen idee of dat in de buurt ligt, maar bedankt voor het aanbod!
@ Snaderm: Ben druk aan het opzoeken wat nou de precieze verschillen zijn tussen kingekruist en de lightrider, qua inwerking dan. Weet jij dat? Is er bij dit systeem niet meer druk? En een kingekruisd is hetzelfde als meroth zie ik staan, maar dat is dus blijkbaar niet zo? Ik ga eens kijken bij je foto's!
@ siskeh: Ja inderdaad wordt ie dan strakker. Maar wat nou beter is, kingekruisd of dit? De verschillen? Misschien ligt ie laag omdat dat meer druk geeft? Op internet staat dat dit geschikt is om met constante aanleuning te rijden. Ik heb er ook zo mijn twijfels over, maar het lijkt me opzich ook wel een fijn hoofdstel die duidelijk is. Aanleuning is tenslotte maar een gewicht in je handen van niks..
Laatst bijgewerkt door Hanmar op 13-04-18 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Woonplaats op verzoek gebruiker verwijderd.