Ik weet wat ik wil maar ...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Ik weet wat ik wil maar ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 21:04

... is me dat een ingewikkeld gedoe zeg }:0
Aangezien mijn persoonlijke raadgever tijdelijk afwezig is, en ik met dit topic misschien ook anderen kan helpen ...

Parelli ... starten ...

Ik wil de Level 1&2 Kit bestellen (en de horsenality-DVD van de succes series) en dan begint het.
Als je lid wordt krijg je korting hierop.
Maar lid worden van? Je hebt Parelli Connect en je hebt de Savvy Club.
Als je van de Savvy Club lid wordt heb je automatisch toegang tot Parelli Connect?

Je kan kiezen tussen Parelli Digital & Parelli Savvy.
Beiden hebben gelijkaardige voordelen, maar bij de Savvy krijg je nog 8 DVD's per jaar + 4x een magazine.
Maar .. als ik het goed begrijp komen deze DVD's & magazines ook (na verloop van tijd) online beschikbaar?
En kan je deze als Digital lid gewoon bekijken?
Dus heeft het Savvy eigenlijk weinig meerwaarde?

En dan de korting ... Bij de beschrijving van de memberships staat dat je 25% korting krijgt op aankopen.
Maar als je de Level 1&2 Kit neemt dan staat erbij 'memberschip price € 149' en de gewone prijs is € 346 .. Dan krijg je toch meer korting dan 25%? Of moet je dan een ander soort lid zijn?

Gewoon om te weten dat ik de juiste & meest voordelige keuze maak :o
Kan je trouwens lid worden zonder creditcard? Of is dit weer op z'n Amerikaans? := :+

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: Ik weet wat ik wil maar ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 21:12

Als digital lid kun je online idd kijken wat een savvy lid thuis ontvangt.
Savvy/connect komt op hetzelfde neer zeg maar.

Kortingen voor leden bij hele pakketten zijn wel vaker meer volgens mij, al heb ik het nooit goed bekeken.

En uhm, creditcard moet wel echt volgens mij.
Zelf ben ik nog lid geworden zonder door over te maken. Maar daar doen ze steeds moeilijker over.
Ik ga dus toch maar proberen aan een creditcard te komen voor ik moet verlengen.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 21:14

Ik ben lid, Savvy, en je kunt dan ook op Parelli Connect. Ik weet niet hoe parelli digitsl werkt(ik had toen ik lid werd geen keuze voor parelli digital) vind de dvd's en magazine erg leuk en leerzaam.
Ik weet niet zo goed hoe parelli digital werkt. Ik weet wel dat er een savvyclub website is, waar je ook pdf's kunt downloaden over bijv horsenality's en horsenalityreport. Maar nog veel meer, ook is er een forum(of was er iig, ben al een tijdje niet op de savvyclubsite geweest) waar je je vragen kon stellen bijvoorbeeld.
Volgens mij kun je niet lid worden zonder creditcard..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 21:18

Dus ... Als ik Digital Member word kan ik alles bekijken, kan ik gewoon op Parelli Connect en krijg ik de kortingen die er staan als member bij de shop? Kort samengevat?

Hier staat trouwens een mooi overzicht (helemaal onderaan):
http://www.parellinaturalhorsetraining. ... i-connect/

Alleen balen van die creditcard :=
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-10-11 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 21:20

Ja, dat klopt. :j
Door het digitale lidmaatschap is het wel voordeliger geworden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 21:22

Daar hoor je mij niet over klagen :+ :))

Hoe zit het trouwens met aanbiedingen op marktplaats en dergelijke?
Zie je bv. een advertentie "De nieuwste parelli Pathway levels, compleet met boekjes".
Een hele beschrijving .. De Get Started + de 4 levels, helemaal compleet ... voor € 45 ?
Ik zou denken aan kopieën, maar de boekjes dan ook?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 23:02

Even een nieuw hersenspinsel ..
DVD's komen uit Amerika neem ik aan. Kunnen we die hier gewoon bekijken? Of zijn er soms problemen? Zijn alle DVD's hetzelfde of kan het zijn dat sommige wel & sommige niet kunnen bekeken worden ofzo?

Kan je de DVD's trouwens gewoon op je pc kijken?

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 23:06

Op marktplaats zijn het kopieen, boekjes ook.

DVD's kun je gewoon bekijken.
Soms krijg je inderaad meer korting. En je kan ook op Parelliconnect

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 23:06

Overigens komen ze uit de UK ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 23:10

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 23:15

Ja dat klopt. Hoef je niet iets anders voor te doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 23:18

Ok, super :)
Dan zo snel mogelijk een creditcard regelen en dan kunnen we bestellen :Y)
Heb mijn moeder daarstraks proberen in te lichten, ben maar bij de aankoop van 1 pakket (150 euro) gestopt want ze steigerde toen al :') Uiteraard doe ik wat ik zelf wil, maar vertel het toch wel altijd aan haar enzo, dus vandaar :+

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 23:20

het is een goede investering :)

sanne83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 10:56

begin gewoon met lid worden van parelliconnect. Het nieuwe level 1 staat erop, plus een begeleidend E-learning programma, waar aanvullende info opstaat. Compleet met verwijzingen naar andere filmpjes, die voor dat onderwerp van toepassing kunnen zijn.
Op connect staan nu de laatste 10 dvd's geloof ik, maar ze moeten alles nog overzetten. Volgens mij kan je ook gewoon op de oude site met je paswoord. Daar staan alle clubdvd's op, die ooit gemaakt zijn. Daar ben je nog wel even bezig met beeldmateriaal := . De nieuwe dvd's komen er gelijk op trouwens, ik krijg ook nog de gewone dvd's thuisgestuurd, maar heb ze dan meestal al online gekeken :+ Ook staan de oude level 1 en 2 ook op die site, als je goed zoekt (kan je het niet vinden, moet je maar even pb-en)
Het verschil tussen digital en savvy is inderdaad dat je bij digital alleen alles online kunt bekijken, maar dat is voor de meesten in nederland met een snelle internetverbinding geen probleem. Volgens mij kan je een soort van online creditcard regelen, waar je dan geld op kan zetten. Moet je even terugzoeken bij oude topics, iemand heeft dat een keer uitgelegd. Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 19:52

Dank je wel :)
Sowieso ga ik lid worden voor alle informatie die daarover te vinden is :j Maar voor mezelf heb ik toch ook graag een pakket in handen, wat ik zo kan bekijken en niet steeds de computer voor nodig heb. En nu vind ik het interessant dat je de kit kan kopen, waarbij je meteen een touwhalster, 2 leadropes & een stick erbij krijgt. Kan ik ook meteen met het juiste materiaal aan de slag :)

Die online creditcard heb ik inderdaad ook eens ergens voorbij zien waaien, maar trekt me toch niet zo .. Heb al zo'n online rekening en dat is wel genoeg :+ Maar in principe zit in de dingen die ik van mijn bank heb automatisch een creditcard in (betaal ik zeg maar al voor, maar je moet 'm wel apart aanvragen) dus dat ga ik eens navragen, als daar geen extra kosten aan verbonden zijn dan is het simpel hé :)