als ik een shet krijg wil ik zonder hoofdstel rijden(met neckrope) en zonder zadel maar wel met bare pack maar die zijn heel duur dus ik dacht aan een dekje met denkensingel kan dat ook groetjes esmee
ps:als je nog een grote leuk shet/kleine a-pony hebt stuur even een pb
oke want ik wil namelijk het beste maar niet het duurste
Jilletje
Geplaatst: 01-08-11 16:45
is het wel verstandig als je dit 'zomaar' gaat doen? hoe goed kan je zelf rijden, en als je op deze manier wilt gaan rijden zul je een hele goede zelfstandige zit moeten hebben. een bb pad is juist om jouw gewicht beter te verdelen over een paarden/ponny rug. je kan ook wel een keer met een dekje rijden maar op lange termijn is git niet goed voor de rug van je ponny! en het is zelfs heel slecht als je zit hier nog niet goed genoeg voor is.
Kan prima hoor, je kan ook kijken of je een iets dikker dekje kan vinden, dat is misschien wat prettiger voor jou en je pony. Maar shetlandertjes zitten over het algemeen eigenlijk al heel lekker natuurlijk Veel plezier!
oke en dan heb ik nog een vraagje ik heb een shetlander op het oog van 110 cm maar dat dit is eigenlijk een a-pony dus maar zal iik dan op die pony afentoe nog kunnen rijden ps ik kies niet voor een shetlander omdat ze goedkoop zijn maar omdat ik ze leuk vindt
Met loslopen bedoelen ze dat 't wel goedkomt zeg maar Ik reed vroeger ook altijd zonder zadel, omdat het zadel van m'n verzorgpony niet paste. Veel plezier met je pony! Ga je ook foto's posten als je hem/haar hebt?
oke ik dacht al zoiets dankje ik zal vast veel plezier met haar hebben en tuurlijk zal ik foto,s posten van de eerste en de tweede dag enzo probeer 2 keer in de week foto,s te posten
In ieder geval, met 35 kilo kan je ook nog echtwel op een shetterd van 110 cm zitten! En als je toch niet zo veel gaat rijden, maakt het al helemaal niet uit