Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Soms kriebelt het wel eens om het nog eens te proberen, maar ik weet het niet, ergens heb ik er toch niet zo'n grote zin in
We doen wel andere dingen
. Ineens kom je op plaatsen waar je zelf nooit opgekomen zou zijn
ElineS schreef:Als ik dat doe, dat zelf laten bepalen, dan gaat ze van het pad af zo de bossen in en mag ik dertig laaghangende takken ontwijken en mijn best doen dat mijn been niet door een boom word geschampt. Ow en ze springt dan over boomstammen heen, dus dat is helemaal drama.

) dan stuur ik wel bij
Arabesk schreef:ElineS schreef:Als ik dat doe, dat zelf laten bepalen, dan gaat ze van het pad af zo de bossen in en mag ik dertig laaghangende takken ontwijken en mijn best doen dat mijn been niet door een boom word geschampt. Ow en ze springt dan over boomstammen heen, dus dat is helemaal drama.
Baasje afsmeren aan een boom
Die van mij kiezen wel paadjes waar ze inkunnen gelukkig. Kiezen ze een pad dat echt niet kan (oprijlaan van een huis) dan stuur ik wel bij
. Nee, ik moet wel sturen. Kan haar wel gewoon met lange teugel laten lopen, sjokt wel mooi door, maar als ze dan een andere kant uit wil moet ik er wel met mijn benen bij zijn.
. En wie weet parkeert ze zich dan straks ook wel naast een opstapje

) dat ik er nog niet op zit en ze dan zuchtend 'Mens, schiet dan ook eens op' terugloopt. Of ik hou haar bijtijds tegen maar wordt dan alvast de bak ingedouwt.
) te rijden, vind ze maar niks, maar echt werken, dingen doen die ze moeilijk vind, daar wordt ze helemaal blij van. Het toppunt van lol is hard galopperen, stoppen en omdraaien of ala barrelracen met pionnen. Daar wordt ze zo allemachtig gek van dat ze dat na één keer uitleggen uit zichzelf al doet.
" maar dan letterlijk
Maar goed, niet mogen maakt natuurlijk verlangen naar
Terwijl ze zoveel mogen knuffelen als ze willen, maar dat is "niet voldoende". Gek toch? Bij een hond heb ik nooit zoiets van, daar zou ik wel op willen zitten. Ik zou mijn paard overigens absoluut niet weg doen als ik er niet meer op zou kunnen, maar ik vind rijden wel echt een meerwaarde, al is het alleen maar in de wei op zijn rug hangen en hem door zijn manen kroelen, heerlijk! Maar waarom? Ik weet het nog steeds niet te onderbouwen

Hij zal me dan ook nooit laten vallen, tenzij hij zelf onderuit gaat