een workshop NH is zo'n breed begrip, wat bedoel je precies? Zoek je ervaringen van een workshop bij een bepaald persoon/stal?
xxxxxx2000
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-11 11:02
cissy schreef:
een workshop NH is zo'n breed begrip, wat bedoel je precies? Zoek je ervaringen van een workshop bij een bepaald persoon/stal?
inderdaad was de vraag misschien wat al te ruim geformuleerd..dat komt omdat ik nog wat zoekende ben.. Ik ben erg geinteresseerd in de boeken van Voest.. maar ik sta voor alles open. het lijkt me leuk om met grondwerk bezig te zijn..is dit al iets specifieker
cissy
Geplaatst: 08-04-11 11:22
Waarom ga je dan niet eens kijken bij een workshop als toeschouwer, dan kun je zelf zien wat er gebeurt en of het wat voor je is. Als toeschouwer betaal je vaak stukken minder dan als deelnemer met je paard. Wat ik leuk vind hoef jij niet persé ook leuk te vinden en andersom....
ik heb zelf diverse workshops Parelli gevolgd en gekeken bij anderen en je leert er heel veel van. Er zijn diverse workshops door het hele land. Binnenkort heb je de Equiday in Ermelo, misschien ook leuk om eens te gaan kijken? http://www.equiday.nl
als je geinteresseerd bent in Voest kun je één van onze workshops eens bijwonen. Binnenkort workshops loswerken, grondwerk en houding & zit/Centered Riding. www.equus-libris.nl