Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cassidy schreef:Minx2000 schreef:Die man met die andalusier (als ik het goed schrijf) met die krullen in dat oudere soort filmdeeltjes in die bak is Klaus Ferdinand Hempfling. Die precies bij 3 minuut 10 in beeld is. Die vind ik helemaal wauw!!
Waarom vind je hem wauw? Ik vind hem namelijk walgelijk...
Cassidy schreef:Ik sluit me aan bij je mening over Monty Roberts.
Maar wat Parelli vorige week bij "On the road to the horse" heeft laten zien
En het feit dat hij het paard gekocht heeft, ondanks dat hij er tijdens de competitie vanaf is gevallen
En ondanks dat hij de competitie niet gewonnen heeft,
Getuigd van meer character dan alle andere NH-ers ooit hebben laten zien.
Dus je kunt Parelli in een verdoemhokje stoppen
Vanwege zijn commerciele aanpak, of dat het Catwalk incident, maar dan doe je de beste man tekort...
Je kunt heel veel van hem leren.
Hoeveel wil je JEZELF tekort doen, door vanwege allerlei vage vooroordelen, niet voor de beste leraar te kiezen, die in Europa op dit moment ter beschikking staat?
Cassidy schreef:Als je beeld van iemand niet compleet is, en je mening is gebaseerd op een niet compleet of onvolledig en incorrect beeld, mag iemand je daar dan niet op wijzen?
Cassidy schreef:Dus vertel een concreet wat jou aversie is tegen PP.
En je zult me niet meer horen.
Maar dat vage geneuzen over "hij is niet de beste" valt in mijn ogen onder dezelfde categorie "ik kan er niets mee". En "ik kan er niets mee" is vaak te wijten aan het niet begrijpen, of er niet open voor staan wat hij aan het doen is.
Dus leg uit, en je zou me kunnen overtuigen.
Met een oneliner kan ik niets. Maar dan ook echt helemaal niets....