Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
An1985 schreef:Ik ben al een tydje opzoek naar een filmpje van Honza waarby hy springt zonder zadel en hoofdstel!!
Cassidy schreef:Het linkje naar je tweede filmpje had je beter niet geplaatst....
Cavalli_x3 schreef:Ben ook geen die hard natural ofz
Deed het enkel om de TS te helpen naar haar zoektocht.
Ik heb vaak ook dat ik denk ohnee waar heb ik dat gezien.
Cavalli_x3 schreef:Ik ga hier stoppen met discussieren want je verstaat me niet vrees ik
Ik heb ook mijn eigen gedacht over NH, wat er kan en wat niet.
Ik weet ook goed genoeg dat er in NH mensen zitten die dingen doen dat niet kunnen, net zoals in elke tak van de paardensport zijn er goede en slechte trainers, zelfs in NH.
Cavalli_x3 schreef:Ja is helemaal waar
Ik heb ook al verhalen gehoord over Honza waarvan ik denk nou hoop dat dat niet waar is..
Ik ben ook niet iemand die achter 1 NH'er aanloopt. Ik kijk naar alles en neem daar wat inspiratie uit waarbij ik denk hmm lijkt me leuk
Cassidy schreef:Cavalli_x3 schreef:Ja is helemaal waar
Ik heb ook al verhalen gehoord over Honza waarvan ik denk nou hoop dat dat niet waar is..
Ik ben ook niet iemand die achter 1 NH'er aanloopt. Ik kijk naar alles en neem daar wat inspiratie uit waarbij ik denk hmm lijkt me leuk
Waarom hoop je dat de verhalen die je over Honza hoort niet waar zijn?
Waarom ontneem je iemand de ruimte om te groeien? Om daar te komen waar hij op dit moment is?
Ja, Honza Blaha is niet altijd even zachtaardig geweest.
Hij heeft de tijd en de ruimte gekregen om te groeien, en om daar te belanden waar hij nu is.
Ik vind het uiterst jammer dat jij hem de ruimte niet gunt om te belanden, om te groeien tot het niveau op waar hij nu is beland.
Jij bent natuurlijk in een keer tot het uiterste niveau binnen de NH beland dat er te bereiken was.
En jij vindt natuurlijk dat iedereen daar zonder fouten, zonder slag of stoot kan belanden.
Nou, laat ik je even wat anders vertellen.
In tegenstelling tot jou, is niet iedereen zonder blaam.
In tegenstelling tot jou, maken er wel meer mensen fouten....
In tegenstelling tot jou, is niet iedereen meteen perfect.
Maar dan de vraag aan jou,
Waar blijft het bewijs van jou dat jij dat wel bent?
Als je zoveel kritiek hebt op een ander.
Ben jij vast wel foutloos en helemaal perfect....