Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sassie76 schreef:Dank je wel.
Ik kan me ook niet voorstellen dat er niemand in Noord-Holland op dezelfde wijze als Piet met de paarden omgaat. Gelukkig heb ik ook iemand ontmoet bij de Deepening die het leuk vind om ook met mijn paarden aan de slag te gaan.
Jij veel plezier met de lessen van Piet...ik vind de wijze waarop hij lessen geeft echt geweldig...je bent bevoorrecht
vordur schreef:Ha ik heb bij piet op stal gestaan maar reed gewoon dressuur.
En er waren dingen die ik zelf echt niet zou doen,zo als met een merrie zinder zadel of wat dan ook aan het hooft EN een veulen los er naast langs een drukke weg gaan rijden.
verder aardige man hoor.
marlijnx schreef:vordur schreef:Ha ik heb bij piet op stal gestaan maar reed gewoon dressuur.
En er waren dingen die ik zelf echt niet zou doen,zo als met een merrie zinder zadel of wat dan ook aan het hooft EN een veulen los er naast langs een drukke weg gaan rijden.
verder aardige man hoor.
Ja hij heeft natuurlijk een bepaalde wijze van met paarden omgaan. Ik denk zelf dat je op een merrie makkelijk zonder zadel en bitloos hoofdstel kunt rijden, aangezien we dat regelmatig doen en dat gaat altijd prima. Maar de enkele keer dat we buiten rijden draag ik ook een cap, dat doet hij niet maar ik vind dat niet fijn. Je bent wel vrij om te doen wat je zelf wilwaarom ben je weggegaan?
sassie76 schreef:Nee hoor, helemaal niet. Maar als ik dit zou lezen en niet zou weten wie Piet is en wat hij doet, dan zou mijn reactie zijn: wat een mafkees...en onverantwoord.
Ik vind dat iedereen zijn mening mag hebben...en die is dan gebaseerd op wat er in zo'n topic staat.