Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arabesk schreef:Ik heb niks met healers, geldklopperij wat mij betreft en je kan dat geld beter besteden aan een gewone goede veearts.
Hier meer over de onzin van readings: http://leesvoer.webs.com/fotoreadings.htm
Kyliam schreef:Ik ben ook benieuwd of je een healing hebt laten doen en hoe dit bevallen is.
Ik heb laatst mijn paard een cranio-sacrale behandeling laten geven. Daarbij stimuleer je eigenlijk het zelfgenezend vermogen van een paard. Ook een vorm van healing dus eigenlijk. Je zag gewoon hoe hij onder haar handen veranderde. En nu enkele weken later zie ik nog steeds een positief resultaat.
Hij zal nog 1 of 2 behandelingen krijgen. Ik ben erg benieuwd over verdere ontwikkelingen.
fresco1234 schreef:Kyliam schreef:Ik ben ook benieuwd of je een healing hebt laten doen en hoe dit bevallen is.
Ik heb laatst mijn paard een cranio-sacrale behandeling laten geven. Daarbij stimuleer je eigenlijk het zelfgenezend vermogen van een paard. Ook een vorm van healing dus eigenlijk. Je zag gewoon hoe hij onder haar handen veranderde. En nu enkele weken later zie ik nog steeds een positief resultaat.
Hij zal nog 1 of 2 behandelingen krijgen. Ik ben erg benieuwd over verdere ontwikkelingen.
wat gaaf!
dus ga jij je ook weer beter voelen