Natural Horsemanship Ranch Parelli

Moderators: C_arola, Coby, Dyonne, Pistasche, Apple, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nhmeisje

Natural Horsemanship Ranch Parelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-10 09:06

Hallo allemaal

Ik heb een vraagje. Op dit moment ben ik bezig aan mijn laatste jaar van de PABO. Hierna zou ik graag een paar maanden weg willen om meer te leren over Natural Horsemanship. Ik heb er al ervaring mee, maar heb geen eigen paard. Het liefste zou ik bij Pat Parelli terecht komen voor een maand of 3-4 maar volgens mij is dit niet mogelijk als je het thuis studie programma niet hebt gevolgd? Klaus Ferdinand Hempfling vind ik ook en geweldige man, maar ik kan nergens vinden of hij ook studenten of working students toelaat? Ik hoop dat iemand mij kan helpen en leuke tips heeft of kan vertellen hoe ik bij pat of klaus terecht kan komen.
Alvast bedankt!
Groetjes Lisa

Naast paardrijden heb ik nog een hobby en dat is fimokleien. Ik maak unieke en originele sieraden en cadeaus, als je het leuk vind kan je eens een kijkje nemen in mijn webshop: Sweetstuff

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 09:32

Wel hoor! Tuurlijk kan je daar terecht komen door alleen het thuisstudie programma gevolgd te hebben, het kost alleen een paar centen. Kijk eens op de Savvyclub site, daar staat een bestand over de instructeurs cursus.

Dressuur is het in harmonie ontwikkelen en verbeteren van de natuurlijke eigenschappen van het paard.

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 09:37

Je kunt ook bij andere Parelli instructeurs terecht, kost heel wat minder en zij nemen vaak wel working students aan. En daar valt ook meer dan genoeg te leren :j
Op de Parelli site staan alle instructeurs.

xmarliez

Re: Natural Horsemanship Ranch Parelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 12:13

Alleen wordt je dan niet officieel instructeur toch?

Dressuur is het in harmonie ontwikkelen en verbeteren van de natuurlijke eigenschappen van het paard.

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 18:33

Nee, maar instructeur worden terwijl je nog geen levels doorlopen hebt zou ook wat raar zijn toch? Ik geloof dat je daar toch wel op level 3/4 moet zijn, en voordat je daar bent valt er echt genoeg te leren.

Volgens mij was instructeur worden ook de vraag niet.

xmarliez

Re: Natural Horsemanship Ranch Parelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:55

Onee, klopt. Verkeerd gelezen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie