Ik wil heel graag met mijn eigen paard een weekend ergens heen om een begin te maken met natural horsemanship, een leuk weekend ergens waar je bijv. ook een bosritje kunt maken.. een leerzaam maar ook ontspannen weekend onder paardenmensen. Wie heeft er een goed adres of leuke tip?
"Letting go doesn't have to mean giving up, it means accepting that some things weren't meant to be.."
two lazy seven ranch in België (niet ver van de grens Nederland) is een aanrader Vriendin van mij had er een paardje gestald en ik geloof dat Silence (?) er ook op vakantie is geweest. Misschien haar eens pb'en voor ervaringen? Zoals ik me kan herinneren was ze heel enthousiast! Je kan er lessen nemen maar ook zelfstandig gaan oefenen, ligt in een prachtige omgeving, paarden 24/7 buiten of op z'n minst de hele dag, heerlijk!
Ze hebben geen bos in de buurt trouwens, maar Limburg is ook zonder bos erg mooi.
Op de hoogte blijven van paardgerelateerde activiteiten? Tips over houding en zit ontvangen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief! paardplus.nl Paardplus op Facebook