Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gabjj8 schreef:ik vind spelen ook nog wel met een skippybal voetballen met je paard
wat ik dus niet spelen vind, is je paard heel de tijd op lopen te jagen
marlijnx schreef:Bij mij op de manege spelen we vaak tikkertje. Met een lang touw proberen om het paard te raken. Je moet natuurlijk wel zorgen dat je plaats in de ruimte zo is dat het paard naar voren weg kan rennen. Of met het grondwerk, ineens zelf lekker gek de lucht in springen, of als een kikker springen (wij werken met het lichaam, niet met longeertouw). Zolang je intentie maar plezier is, dat is denk ik belangrijk. En je kunt altijd controleren of het spelen is, door het paard uit te nodigen. Als het paard dan naar je toekomt en je lekker kunt knuffelen is het leuk geweest. Anders stond je paard wel aan de andere kant van de bak.
secricible schreef:Bij ons is opjagen toch echt een spel hoor. Dan staat paardjelief in de bak met grote ogen en oren naar me te kijken, ren ik 3 passen op hem af en vliegt hij bokkend en rennend naar de andere kant van de bak om me daar weer uitdagend aan te gaan staan kijken. En als ik dan niet snel genoeg kom, dan gaat hij om mij heen draaien en knorren om me uit te dagen. Dat noem ik toch echt een spel...
DMF0478 schreef:marlijnx schreef:Bij mij op de manege spelen we vaak tikkertje. Met een lang touw proberen om het paard te raken. Je moet natuurlijk wel zorgen dat je plaats in de ruimte zo is dat het paard naar voren weg kan rennen. Of met het grondwerk, ineens zelf lekker gek de lucht in springen, of als een kikker springen (wij werken met het lichaam, niet met longeertouw). Zolang je intentie maar plezier is, dat is denk ik belangrijk. En je kunt altijd controleren of het spelen is, door het paard uit te nodigen. Als het paard dan naar je toekomt en je lekker kunt knuffelen is het leuk geweest. Anders stond je paard wel aan de andere kant van de bak.
Dat is leuk ja , je paard proberen te raken met het touw !!![]()
Zou je paard dat niet zien als een join up ?
Waar in sommige gevallen niks mis mee is , maar het is een serieuze zaak en geen spelletje !
Ik versta onder spelen samen door de bak draven , misschien wat VD en ...
Samen LOL en niet alleen het baasje .
DMF0478 schreef:Het was/ is me niet te doen om een discussie aan te gaan !
Maar vroeg het me gewoon af , hoe jou paardje hierin staat .
Ik reageer nog even uitgebreid op je post . Morgen ! Het is een beetje laat nu , en de oogjes vallen haast toe