Parelli-les van Humphrey Dirks

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gisa

Parelli-les van Humphrey Dirks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-10 13:39

Afgelopen weekend was Eef Veenstra weer bij ons in Aalten om een workshop te geven.
Mijn dochter en ik hebben toen ieder een privéles van haar gehad met 2 totaal verschillende paarden.
Dat is zo goed bevallen dat we besloten hebben regelmatig les te nemen. Helaas woont Eef hier 225 km. vandaan, iets te ver voor een paar lesjes.
Gelukkig hebben we er sinds kort een nieuwe instructeur bij die ook in Gelderland woont, nl. Humphrey Dirks.
Wij hebben hem gevraagd zo nu en dan naar Aalten te komen om ons verder te helpen.
Misschien zijn er hier in het Oosten van het land meer mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken.
Dat is voor Humphrey efficiënter en de reiskostenvergoeding zal ook lager uitvallen.
Dus heb je belangstelling voor zijn lessen en woon je in het Oosten van het land of in de omgeving van de route Druten > Aalten (Achterhoek) neem dan contact op met humphreydirks@gmail maar je mag mij ook altijd mailen.

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 16:19

Even ter aanvulling, hij is zeker aan te raden wat een fijne man is dat!! :D

gisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-10 21:28

Dank voor je reactie. Wij hebben hem nog niet ontmoet maar verheugen ons nu nog meer op zijn lessen.