Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoviBan schreef:Irwin heeft wat mij betreft geen recht van spreken zolang hij zelf nog met dwang, geweld, machtsvertoon en ijzergeschut werkt.
JoviBan schreef:Ik kan het niet meer in detail navertellen. Het is een paar jaar geleden namelijk.
Ik weet iig nog dat ik het vreselijk vond en uiteindelijk van de tribune weg ben gelopen.
Lovely1 schreef:Het lijkt wel een hoop geklungel op dat eerste filmpje, not my cup of tea. Het tweede filmpje lijkt wel op een gladde verkoper van een Tell-sell reclame... erg mislukt.
Abeltje77 schreef:gaat hij aan de slag met catwalk?
liess1 schreef:wil wedden dat het Chris gewoon lukt...
VogeltjeM schreef:liess1 schreef:wil wedden dat het Chris gewoon lukt...
OngetwijfeldMaar waarom wil hij per sé zijn voordeel doen met het blunder/de fout van een collega? Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken.
Losstaand van zijn werkwijze, vind ik mensen die de blunders van anderen uitvergroten, om zelf beter uit de bus te komen, niet erg sympathiek.
Siesz52 schreef:Lesgeven is Chris zijn beroep. Lesgeven in het omgaan met paarden. Ook met 'probleempaarden' zoals nu Catwalk. Een fantastische knol natuurlijk, waar echter veel meer uit te halen valt. Dat paard benut nog lang niet zijn maximale potentieel. Chris Irwin kan dat eruit halen. Omdat het zijn broodwinning is, is er volgens mij niks mee als Chris een van de allergrootste namen in de paardenbusiness - een telg uit het geslacht Whitaker - laat zien dat als ze nog eens problemen hebben met hun (peperdure) paarden, ze misschien beter naar hem kunnen komen dan naar Parelli, een van de allergrootste namen (zo niet de uitvinder) van het natural horsemanship, die er onlangs zo'n puinhoop van gemaakt heeft.
Als het mijn broodwinning zou zijn en ik zou denken dat ik erg hard kan lopen, mag ik toch zeker wel Usain Bolt uitdagen?
JoviBan schreef:Ik kan het niet meer in detail navertellen. Het is een paar jaar geleden namelijk.
Ik weet iig nog dat ik het vreselijk vond en uiteindelijk van de tribune weg ben gelopen.