Oh ja, ik hou mijzelf aanbevolen voor tweedehandsjes en / of leen exemplaren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tamary schreef:Aangezien je in een grote stad woont, probeer de bibliotheek eens. Eventueel aanvragen via andere bieb. Scheelt een hoop centjes qua aanschaf, al zul je wel iets moeten betalen als het boek naar jouw bieb moet komen. Gewoon lijstje van Bol.com meenemen en even in de biebcatalogus zoeken.
Nienkeee_ schreef:Chris Irwin vind ik heel fijne DVD's hebben, het gaat voornamelijk over de lichaamstaal en hoe er mee om te gaan. Parelli vind ik ook wel fijn, maar bij de DVD box vind ik het zo'n gedoe, allemaal die levels enzo
Waratje schreef:Als je gaat voor prettig te lezen is Paarden liegen nooit van Mark Rashid wel een aanrader. Het is geen cursushandleiding, maar hij vertelt over zijn verschillende ervaringen met verschillende paarden en hoe hij daar dingen van heeft geleerd. Stiekum zit er dus ook de nodige kennis in verwerkt
Cassidy schreef:Deze vraag is al zo vaak langsgeweest. Maar mijn tip: Pat Parelli: Natural-Horse-Man-Ship. Recentelijk vertaald naar het Nederlands, en zeer de moeite waard. Parelli is een smeltkroes van verschillende methodes, duidelijk gestructureerd (de oudere programma's), en hij blijft aan zijn manier van overbrengen schaven. Het nieuwste van hem is de succes series, ben ik nog niet bekend mee.