Ik doe nu al een tijdje NH met mijn verzorgpaardje en wil graag tips!

Het gaat op dit moment echt super goed naar mijn zin! Ze ziet me nu echt als een vriendinnetje!
Ik ga op dit moment iedere woensdagmiddag een half uurtje 'spelen'. Ik begin dan met haar overal te aaien en hoefjes te vragen. Ze vind het namelijk behoorlijk moeilijk om haar achterbenen te ontspannen als ik haar hoeven uitkrab, dus ik dacht laat ik ze ook af en toe eventjes vastpakken zonder gelijk een enge krabber erbij te pakken

Hierna doe ik een paar oefeningetjes met haar.
Ik laat haar een beetje wijken voor druk. Laat haar 1 stapje per keer doen. En daar komt gelijk mijn 1e vraag! Ze heeft heel erg de neiging om naar voren te lopen, daarom laat ik haar op dit moment maar 1 stapje doen. Als ik er meer ga vragen loopt meer naar voren dan opzij. Hoe kan ik dit proberen te voorkomen zonder haar tegen te houden aan de voorkant?
Ze kan nu ook al achteruitlopen zonder fysieke druk!

Wegsturen aan de leadrope gaat ook al goed, ik laat haar alleen wel nog zelf beslissen wanneer ze zoiets heeft van ik kom gezellig weer eventjes bij je staan

Ten slotte laat ik haar eventjes lekker los. Ze komt me dan meestal een beetje uitdagen enzo, maar ik blijf dan gewoon op mijn plaats staan. Als ze haar ei een beetje kwijt is kijk ik of ze naar me toe wil komen. De laatste keer toen ze naar me toe kwam ging ik haar kriebelen bij haar schoft en toen ging ze me terugkriebelen!!! Echt zoooo lief

Ik probeer op dit moment nog helemaal niets te forceren, ik wijs er echter wel op wanneer ze een beetje dominantie issues krijgt

Hebben jullie nog tips over hoe ik dingen beter kan doen of hebben jullie nog leuke ideeën over een ander leuk oefeningetje, dan hoor ik het graag!