Aangeboden: Telepathie gesprek met je paard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

josien

Aangeboden: Telepathie gesprek met je paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-10 22:06

Ik heb nu tijd over om me verder te ontwikkelen in telepathie. Ik ben er al een jaar mee bezig en geef samen met een profesioneel iemand ook cursussen in conbinatie met praktijk werk met de paarden.

Met het slechte weer heb ik tijd over en ik vroeg me af of er mensen geintresseerd zijn in een gesprek.

Wat ik wil aanbieden is een kort gesprek met voor jouw 3 belangrijke vragen aan je paard. Dit moeten geen leidende vragen zijn. Plus een vraag waaruit jij dudielijk heb dat ik contact heb met je paard.
Kosten 15euro.

Heb je veel problemen met je paard of wil je meer dan 3 vragen stellen dan kost dat 20,-

Ik kan dus lettelijk het paard vertellen dat een bepaald gedrag enz niet gewenst is. Natuurlijk is dat per probleem verschillend en moeten de basis behoefte van het paard goed zijn wil het paard veranderen in gedrag. Ik heb al meerdere zeer duidelijke veranderingen gezien bij paarden na een diep gaand gesprek.

Wat ik nodig heb:
Ik heb 3 foto's nodig. Graag zo resent mogelijk. En duidelijke geen leiddende vragen. Dus niet waarom lig je zo vaak, heb je last van je buik.

Deze kan je doorsturen naar Josienvdpoel@agnmail.nl Je krijgt dan een mail terug met mijn rek num en je nummer zodat het voor mij makkelijker word om na te kijken. Als ik het bedrag binnen heb ga ik met je paard praten. Ik zal dat van te voren aangeven. Het kost veel energie om contact te leggen met een paard. Kan er waarschijnlijk maar 2 op een dag doen.
Na het gesprek krijg je het gesprek door gemailt. Heb je daarna nog vragen aan je paard dan kan je nog een gesprek aanvragen.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: Aangeboden: Telepathie gesprek met je paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 00:23

Slotje wegens dubbeltopic.