Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
willeke_nijs schreef:Ik snap eerlijk gezegd niet wat jij zo'n auw moment vind aan die bal die op dat paard stuitert... Ik zie helemaal geen catatonisch paard... Dat paard van Nic kijkt vrij alert, de oren draaien mee. Een paard wat zich afsluit heeft alles behalve die houding hoor... Ben eigenlijk wel benieuwd wat jij verder nog auw momenten vind waratje...
willeke_nijs schreef:Ik geef toe dat ik wel zie dat het paard van Nic vaak wat zuur kijkt, maar misschien is dit concentratie, misschien heeft nic haar soms niet goed gelezen. De demo mensen zijn zeker niet onfeilbaar. Vind eerlijk gezegd nogal laf commentaar te geven zonder er verder op in te willen gaan...
Citaat:@Liesbet, misschien een beetje flauwe vraag: heb je zelf die filmpjes al eens kritisch bekeken? Heb je zelf al een mening over wat er goed ging en wat er misschien minder goed ging?
Citaat:Als je meer wil weten, vraag dan maar via pb.
Citaat:Wat is er trouwens met het derde filmpje gebeurd? You tube geeft aan dat het verwijderd is.....
willeke_nijs schreef:Ik vind het nogal gemakkelijk om de demo mensen af te kraken... Je moet er rekening mee houden dat dit voor deze mensen best nieuw is om in het bijzijn van zoveel mensen te gaan tonen wat je kan, bovendien zijn niet alle paarden helemaal op hun gemak in een vreemde omgeving waardoor het wel eens kan dat ze wat gespannen zijn en de ruiter daardoor moeilijker kan zitten... Bovendien zijn ze zelf ook allemaal studenten (behalve nic en nathalie) en nog lerende...
willeke_nijs schreef:Veel van deze mensen ken ik persoonlijk en kan zeggen dat ik wel al héél erg mooie dingen van hun gezien heb, wat nogmaals aantoont dat dit een momentopname is.