Volgend jaar heb ik mijn diploma (HBO natuurlijke geneeswijzen voor dieren) en aangezien ik mij voornamelijk gericht heb op paard & gedrag, zou ik het erg leuk vinden om nog meer bij te leren op dit gebied, je bent nooit uitgeleerd namelijk en je kan van alles en iedereen eigenlijk wel wat leren 
Zelf doe ik al fanatiek grondwerk/nh & vrijheidsdressuur (bijna 6 jaar), geef regelmatig demo's en af en toe wat privélessen. Laatst ook voor een klas een les gegeven met de paarden en dat vond ik ook harstikke leuk.
Als ik mijn studie heb afgerond wil ik er graag wat mee gaan doen, maar ik zou ook graag verder willen met de vrijheidsdressuur-lessen, aangezien ik veel vraag daarvoor krijg maar op moment gewoon te weinig tijd daarvoor heb.
Aangezien ik het natuurlijke gedrag, grondwerk op lichaamstaal etc als basis gebruik, lijkt het me leuk om hier nog meer op bij te leren of misschien wel andere dingen te leren 
Dus daarom mijn vraag welke curssussen etc interessant zijn en of ze meer voor beginnende of meer ervaren mensen zijn, zodat ik me wat kan oriënteren wat leuk zou zijn voor mij om te volgen of te doen.