Bitloos met mijn shetlander.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yffiejj

Bitloos met mijn shetlander.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-09 16:14

Ik wil gaan overstappen op bitloos :)

Heb nu al een touwhalster besteld met teugels, daar gaan we het eerst mee proberen.

Maar daarna wil ik overstappen naar een bitloos hoofdstel, welke word mij dan aangeraden? En waar zou ik die kunnen kopen?

joliene

Re: Bitloos met mijn shetlander.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 20:18

brennie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 20:20

ik heb hem ook van barefoot met blauwonderlegt, helemaal top!
groetjes!

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 19:57

Ik weet niet of je in de buurt van Boxmeer woont, maar daar bij het spoor die ruitershop verkopen ze ook goede, ik weet alleen niet of ze ze ook voor kleine pony's hebben, want die verkopen heel veel alleen voor paarden

XxX

aam_mic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 19:59

Ik heb ook die van barefoot, bij mij is hij al 1 keer kapot gegaan, kreeg wel gelijk een nieuwe toegestuurd. Maar mijn pony vind het erg fijn, ik vind het kruislingsysteem ook erg fijn!

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 05:15

Ik snap eigenlijk niet waarom je eerst een touwhalster besteld, en daarna nog een ander hoofdstel wilt. Had je niet meteen zo een hoofdstel kunnen kopen? Of wil je eerst bitloos proberen maar niet meteen veel geld kwijt zijn?

Kijk eerst eens hoe het met touwhalster gaat, aan de hand daarvan kun je gerichter advies geven. :)

Yffiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-09 18:49

TurdusMerula schreef:
Ik snap eigenlijk niet waarom je eerst een touwhalster besteld, en daarna nog een ander hoofdstel wilt. Had je niet meteen zo een hoofdstel kunnen kopen? Of wil je eerst bitloos proberen maar niet meteen veel geld kwijt zijn?
Kijk eerst eens hoe het met touwhalster gaat, aan de hand daarvan kun je gerichter advies geven. :)

Ja ik wil eerst kijken of die het wel "aankan" zonder dat we overal stil staan, en dan gaan kijken naar een beter hoofdstel. Zit zelf ook niet zo ruim in het geld :D

Eknowledge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 21:53

Ik rij nog steeds met touwhalster ;) vind het supper ;) maar voor dressuur ga ik misschien wel een kruislings of sidelpull nemen :)

Issake

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 22:09

Wij verkopen de nurtural die heeft kleine maatjes en erg leuke kleurtjes