Helaas heeft mijn paard een soort van gat in d'r hoef en mag dus alleen stappen. Staat wel gewoon buiten in de wei 24/7, dus maakt hier en daar nog wel eens een drafje/galopje, maar moeten dit zo miniem (is dat wel een woord?) mogelijk houden.
Aangezien wij normaal gesproken van het lekkere crossen in de bossen zijn, raak ik een beetje uit inspiratie.
Rondjes buiten aan de hand of erop doen we ook nog wel, maar dit gaat ook vervelen, kan namelijk niet langs de te enge stukken want dan gaat mevrouw heftig dribbelen wat weer niet goed is voor d'r hoef (de engste dingen zitten namelijk bij verharde weg).
Braaf meelopen in de bak, erop zonder tuig, the seven games, schrikparcourtjes, achteruit een parcourtje, gewoon lekker los op het erf of buiten waar het kan, alleen een beetje poetsen en nja... toen was m'n inspiratie dus een beetje op.
Helaas groeit het geld me niet op de rug, dus de kosten bij het idee moeten een beetje laag blijven, liefste gratis

Het gaat om een 9-jarige Gelderse merrie, heb al geprobeerd of ze wil voetballen oid. maar mevrouw is niet zo speels, wel nieuwschierig!
Ben nu al een paar maanden zo bezig, en zal zo ook nog een tijdje door moeten gaan.
Dus hoopte een beetje dat jullie misschien nog wat ideetjes voor me hadden!
Alvast bedankt!
.