Ik ben eigenlijk op zoek naar een bitlooshoofstels voor een ShetlanderxWelsh maar kan dat niet echt vinden. Want die ik had gezien waren allemaal vanaf maat cob en ik wil echt niet met bit gaan rijden.
hoi meid, ik heb een hoofdstel voor je ! ik heb hem bij mijn shet gedragen! hij is cop, maar wel klein je kan hem verstellen naar pony! dit is hem! groetjes van bren!
Jaa, zeker dat die er zijn, met mijn verzorgpony rij ik ook bitloos, het rijd echt heel fijn, Maar vergeet niet dat voor je met je paard bitloos kan gaan rijden hij wel op je been moet kunnen reageeren want daat gaat het dus juist allemaal om, bitloos rijden is dus ook meer met je benen/kuiten doen,
Ik heb er 2 liggen voor mijn grote maatse shetten. Lijken wat op een stal halster, maar hij kan rond de neus aangetrokken worden (geen idee welk type het is). Een groene en een blauwe, ze zijn beide bij mij werkeloos.
ik heb van libby's de maat pony past op mijn mini. maar de full is te groot voot voor mijn fjord. van b tot e pony zal je dan dus een cob moeten hebben, vreemde maten. verder kun je marylot ook op maat bestellen volgens mij.
die van barefoot zijn niet mini hoor... je bedoelt die met blauw en roze onderlegd toch? die heb ik voor mijn shet van 1 meter met normaal koppie, en daar is ie wat te groot voor
LovesMariska
Geplaatst: 09-11-09 13:03
Barefoot heeft hele mooie schattige hoofdstelletjes voor shetland en pony
ik zoek voor mijn welsh a pony, ook een bitloos hoofdstel, heb nu een mini shetlander hoofdstel, ik wil dus niet die kruis gebeuren, ik hoorde dat dat niet echt goed was.
Hoi, als je intresse hebt in een bitloos hoofdstel kan testen ook helpen. Je hebt nu zoveel soorten bilooze hoofdstellen en het ene paard reageerd goed op iets en het andere niet.
Ze bestaan zeker ben ooit een site tegen gekomen met allemaal bitlooze hoofdstelletjes op voor mini's en shetjes enz. maar vindt de site niet meer terug