Dus waar kan ik dat vinden? (behalve bij Parelli - 50 euro is best een boel geld, tenzij die echt véél beter zijn dan andere carrot sticks.)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) en mn Equiplay stick is al gesneuveld (glasfiberstukjes laten los, splinters, niet fijn en bovendien is het lusje losgelaten) Die van Parelli heb ik nu een jaar en ziet er nog supergoed uit!

DaniBanani schreef:Maar ik heb ook wel gelezen dat het verschil tussen de Equiplay stick en die van Parelli relatief klein is..(terwijl de ervaring van Puchje dan dus weer anders is)
Vooral het splinteren wil ik echt niet, dus als de Parelli stick dat nooooit heeft en Equiplay soms wel, tja, dan is de keuze snel gemaakt.
) alleen de oude sticks in de kleur creme-wit waren van mindere kwaliteit. Daar kwam ik zelf ook pas later achter, dus heb ze nu uit het assortiment gehaald.
String heeft het alleen niet overleefd, uiteinde van het lusje is losgelaten. Maar goed, dat is niet zo erg.
Hoe zit dat dan nu met de best quality? Want er waren verschillende qualities voor de sticks en strings en nu zie ik dat niet meer, of hebben jullie dat niet meer?

DaniBanani schreef:Maar scheelt dat echt veel, voor jou gevoel? Of meer van..hij is nóg beter, maar die andere is ook prima?
DaniBanani schreef:Dat van die splinters ben ik vaker tegengekomen - maar was dat juist bij de oudere of de nieuwere equiplay sticks? Heb er wel iets over gelezen..