ik ben net lid geworden van de savvy club, en had me eerst goed geïnformeerd over wàt er nu op die club staat. Ben nog redelijk nieuw met alles. Maar inderdaad, een heleboel informatie waar je een tijdje zoet mee bent. Maar ik las hier dat er ook een heleboel theorie en filmpjes over level 1 en 2 op stond. De filmpjes heb ik goed gevonden, maar waar staat die theorie nu? Onder 'Articles'? Of onder 'Theory'?
Ik ben wel benieuwd eigenlijk..wat is daar allemaal precies op te vinden? Ook echt de diepgaande informatie, en de instructie/tips en zo? En kun je nou wel of niet voor één maandje lid worden? Heb al gezocht maar kan het nergens vinden eigenlijk.
Dat geloof ik wel..maar ik zal vast niet élke video nodig hebben/kunnen of willen gebruiken, en een maand is wel fijn om gewoon eens rond te snuffelen, inspiratie op te doen etc., en te kijken wat ik er aan heb.
Maar het zijn dus ook echt de 'how-to's', dezelfde filmpjes die ook op de instructie dvd's staan?
welke instructievideo's? de levels of de savvy club? die staan er trouwens zowieso allemaal op. Filmpjes zijn meestal how-to, al staan er ook wel filmpjes van classroom sessies op. Ook alle artikelen uit de tijdschriften staan erop voor de theoretische onderbouwing. Je moet wel goed kunnen zoeken, want je wordt echt compleet overspoelt met info. Er zit wel een zoekfunctie op.
Marloesje001
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-09 18:53
Het is inderdaad enorm veel. Maar als je al gewoon op de site http://www.parellisavvyclub.com gaat krijg je elke dag een ander filmpje van ongeveer 3 min. voorgeschoteld. Dit is al een mooi voorproefje. Zo deed ik het voor ik me had aangemeld aan de club.